Harry Potter

Hej!
Idag eller imorn så ska jag äntligen få åka till Harry Potter The Exhibition i Norrköping!
Då måste man ju självklart ha passande naglar.
Orginalbilden till dessa:
Sjukt fina och söta tänkte ju jag ;)

Hogwarts Crestsaken och Deathly Hallowssymbolen blev bra, det andra bara lol nope.. Tänkte för en stund göra Hogwarts Crest på alla men det hade väl ändå blivit trist? cx
Harrys hår blev ju inte heller direkt en vacker syn om vi säjer så cx
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så behövde jag brunt, så jag skulle blanda till det med färger jag redan har.. Jag fick fram lila och grå.. Så Hermiones hår (långfingret för den som int fattar vad vi pratar om) blev grått ;3 Inte det charmigaste va..?

Ursäka en än gång för dåliga bilder, men min kamera fungerar inte!
Som ni ser var jag inte så skillad.. ;)
Doooock tycker jag att det är svårt att måla saker med nagellack, och jag är ganska så säker på att hon(eller han, vem sjutton vet) som har gjort orginalet har använt akrylfärg cx Är för snål för att köpa massa såna även om det hade varit bra ;)
Aja nu är det som det är, och om nåra dagar så kommer en till Harry Potterdesign, elevhemsfärgerna! Tänkte att de behövde vara nåt enkelt på "fel" hand, mej inte ens det lätta lyckades jag få jämt och fint ;)
Detta blev ett ganska långt inlägg (ser jättelångt ut på ipaden doe) och jag hoppas att det var lite småkul trots suddiga bilder och fula naglar 8D
//Sandra

Kommentarer:

1 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

2 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

3 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

4 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

5 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

6 Ina:

Sugen på att köpa nya nageldekortationet? Du kan få 10% rabbat på bornprettystore, gå in på min blogg www.nailsbyina.se gör att läsa mer

7 FrökenTV, bloggen om tv och film:

omg, nice

Klicka för att kommentera: