Halloween nail art #2

 
Hej!
Idag tänkte jag visa en till halloween-nail art som jag gjorde för ett tag sedan. Spindelnäten var inte så roliga att göra (a), men jag hade tänkt att göra bara spöken senare, och då var även tanken att jag skulle fixa steg för stegbilder till det! :D Jag är ledsen för den dåliga bildkvalitén, men bilden är tagen lite snabbt sådär bara, såå ^^ Och jag hade ju somsagt tänkt göra någon av dessa designer och göra lite mer detaljerad tutorial senare.
(Alla designer är gjorda med nagellack från Nordic Cap of Sweden + nail art stripers)
Det blir somsagt ingen beskrivning idag, men hoppas att ni klarar er! ;)

Kommentarer:

1 Sandra:

Hej hej!
Del 1 med svaren till frågestunden är uppe på min blogg! :D

Grymma naglar! Älskar spöket, superfint! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
Pretty Little Nails

2 ADARAS.se - Your blogazine:

coola naglar :)

Svar: Tack :)
Pretty Little Nails

Klicka för att kommentera: