utomjordingar ?

Hej, nu är jag hemma igen. Jag sa ju att jag skulle försöka tidinställa nåra inlägg innan jag åkte bort i fredags, men jag hann inte för det var så mycket annat jag skulle göra.
Men nu så har jag i alla fall målat lite grann, tänkte visa hur det blev. Jag tyckte att det inte blev världens bästa design, är sjukt trött och då väldigt skakig på handen.
Mihi, här har vi dom. ailens/utomjordingar/bläckfiskar/maneter, vet inte vad det är för något. Det skulle egentligen bli nåt helt annat.. Det blir inte alltid som man har tänkt sig ;)
Men, lite söta blev dom väl i alla fall, rätt lätt att göra också, bara göra ungefär lite mindre än halva nageln i en färg och sen dra ner några streck därifrån. Glöm inte ögon och mun ^^

Kommentarer:

1 Voi:

Synd att du jämt målar massa utanför :/

Svar: Tycker inte heller det är så kul, men när jag ska ta bort de som kommit utanför så försvinner alltid det som är på nageln också :/ Men håller på och försöka bättra mig, tack för kritiken ^^
Pretty Little Nails

2 Sara / Prettypolish:

Så söta! Tycker de liknar slajmiga små filurer, supersöta! :) //Sara

Svar: Tack så mycket!!:D
Pretty Little Nails

3 Annika:

Söta naglar :D

Svar: Tack så mycket, du kanske ska prova? :)
Pretty Little Nails

4 S:

Coolt :D

Svar: tack så mycket!! :)
Pretty Little Nails

Klicka för att kommentera: